Informace o soustředění jsou u družstva U17

 

Individuální trénink v období prázdnin - 8 dní

 

Téma: rychlostní schopnosti, rychlostní zatížení

Úvod: Trénink rychlosti je obecně jeden z nejnáročnějších. Je důležité přesně dodržovat časy zatížení a časy aktivního odpočinku. Celý cyklus trvá 8 dní. Je potřeba dodržovat pitný režim, životosprávu, stravování. Prosím všechny, aby si vše zapisovali do tréninkových deníků nebo pouze do sešitu. Pamatujte si, že vše jdete v maximální rychlosti, maximální frekvenci.

 

Vysvětlení pojmů:

Švihadlo 14 min:45 sec skáču, 15 sec odpočívám (dohromady celá minuta), a to 8x. Pak 2 minuty odpočinek, poté opět 45:15, a to 4x. Pak 1 minuta odpočinek a zbylé 2 minuty zase 45:15.

Skákej na špičkách a snožmo.

Švihadlo 10 min: 45 sec skáču a 15 sec odpočívám 8x. Pak 1 minuta odpočinek, poté 2x 45:15.

Švihadlo 4 min: 45 sec skáču a 15 sec odpočívám 4x.

Hvězda: vezmeš si 4 kužele a rozestavíš je do čtverce.Velikost uprav dle možností. Optimálně strana čtverce 4 metry. Stojíš uprostřed čtverce a vybíháš ke kuželu a zpět do středu. Takto běháš 15 sec a pak 100 sec odpočíváš při chůzi. Musí to být aktivní odpočinek, proto chůze. Celkem běžíš 3 série po 6. To je 18 krát.

Schody: Vybíháš schody po jednom schodu. Odměř si takový počet schodišť, aby tvůj běh trval okolo 15 sec. Opět běháš 3 série po 6, po každém běhu jdeš pomalu dolů a odpočinek je opět 100 sec.

Sprinty do kopce: Dávkování stejné. 3 série po 6, tj. 18x. Sprintuješ 12 sec a 120 sec chodíš.

Pyramida: Běháš 5x20 metrů, 4x40 metrů, 3x50 metrů, 2x60 metrů, 3x50 metrů, 4x40 metrů a nakonec 5x20 metrů. Vždy se pomalu vracíš na start a znovu.

Slide: Dáš si dva kužele 3 metry od sebe a děláš slide v obranném postoji 15 sec. Opět 3 série po 6.

Odpočinek aktivní 100 sec.

Výběh: Uběhni něco mezi 3 až 5 km. Běh by měl trvat 20 až 30 minut.

HIIT: Každá si vyberete cvičení na internetu sama. Volte kombinace hlubokých dřepů, poskoků.

Core training: Zaměřujte se střídavě na ruce, břicho, záda.

 

Den v týdnu

Doba trvání celkem

Zátěž

Zátěž

Zátěž

Zátěž

Poznámka

1. den

 

Švihadlo 14 minut

Schody

HIIT

Protažení

 

2. den

 

Švihadlo 10 minut

Sprinty kopec

 Core ruce

Protažení

 

3. den

 

Švihadlo 4 minuty

Výběh

 

Protažení

 

4. den

 

Švihadlo 14 minut

Pyramida

 HIIT

Protažení

 

5. den

 

Švihadlo 10 minut

Hvězda

 Core břicho

Protažení

 

6. den

 

Švihadlo 4 minuty

Výběh

 

Protažení

 

7. den

 

Švihadlo 14 minut

Sprinty kopec

HIIT

Protažení

 

8. den

 

Švihadlo 10 minut

Slide

Core záda

Protažení

 

Trenér: Mgr. Daniel David
trenérská licence B
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 723 519 320

Asistent trenéra: Ing. Jan Čmejrek
trenérská licence A
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 602 276 082

Asistent trenéra: Ing. Stanislav Císař
trenérská licence C
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 739 520 069

Asistent trenéra: Jan Devátý

 

 

Rozpis tréninků: sezóna 2020/2021.Platný od 24.5.2021

Pondělí  16:30 - 18:00 společně s U19. Lze jit i s u17 od 18.00 do 19.30

Středa    16:30 - 18:00 společně s U19. Lze jit i s u17 od 18.00 do 19.30

Pátek     zatím volno, ale lze se domluvit. Pokud bude zájem.

DSC 0905

Jméno Ročník
Karlovská Barbora  2001
 Kopicová Nela  2001
Brožková Šárka 1996
Čmejrková Tereza 2002
Čmejrková Barbora 1997
Novotná Viktorie 2002 
Janderová Petra  2001
Šoltysová Markéta 2001
Červenková Lucie 1996
Kučerová Zuzana  1996
 
Ješkeová Tereza 1998
Ješkeová Kristýna 1998
   
Herinková Kristýna 1998